Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü
0

Panaszkezelés, vitarendezés

A Szolgáltató az Általános Szerződési Feltételekben foglalt panaszkezelési eljárást alkalmazza. (link ide) Amennyiben Ön panaszt kíván tenni, a lenti panaszfelvételi jegyzőkönyvet kérjük elérhetőségünk valamelyikén szíveskedjen részünkre visszajuttatni, melyet haladéktalanul megválaszolunk. Önnek lehetősége van az alábbi linken elérhető európai uniós állampolgárok részére igénybe vehető  weboldalon is panaszt tenni: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

 

A Szolgáltató panaszkezelési helye: 1149 Budapest, Nagy Lajos király u. 117. 1/1.

Szolgáltató neve: Kernel Group 2003 Kft.

Szolgáltató email címe: dymo@dymobolt.hu

 

PANASZFELVÉTELI

JEGYZŐKÖNYV

 

 

Ügyfél neve, a rendelés száma:

 

Ügyfél állandó lakcíme, székhelye, levelezési címe:

 

Telefonszáma és e-mail címe:

 

Az értesítés módja:

 

A panasz előterjesztésének helye, ideje, módja:

 

A panasz részletes leírása, panasz okának és a konkrét igényeknek a megjelölésével:

 

A panaszt alátámasztó dokumentumok másolata: mellékelve/nincs ilyen

 

Az ügyfél által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke:

 

 

 

 

 

 

 

 

Dátum:

 

jkv. felvevő ügyintéző                                       panaszt előterjesztő ügyfél

aláírása                                                                      aláírása

 

 

A jelen jegyzőkönyv egy másolati példányát átvettem:

 

Dátum:

 

 

ügyfél aláírás